e-JNM
JANUARY 2017
ISSN: *-*
Volume 1 – Issue 1
DOI: *
Contents
DOWNLOAD e-JNM (PDF)
FROM THE EDITOR
Articles
SOSYAL MEDYA KULLANICILARININ GERÇEKLİK YANILGISI
Orkun ÖNGEN, İstanbul Aydın University, Turkey
HALKLA İLİŞKİLERDE İMAJ BAĞLAMINDA TÜKETİCİNİN ALGISI: VOLKSWAGEN EMİSYON HABERİNİN İNCELENMESİ
Berkan BAYINDIR, İstanbul Aydın University, Turkey
SOSYAL MEDYADA DİJİTAL ETİK: TWITTER’DA ŞİDDET İÇERİKLİ İLETİLERİN İNCELENMESİ
Tamer BAYRAK, İstanbul Aydın University, Turkey
BİR HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMA ALANI OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMI: CHANGE.ORG ZEYTİN HAYATTIR İMZA KAMPANYASI İNCELEMESİ
Elif Tuba TEZCAN, İstanbul Aydın University, Turkey
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ REKLAM KAMPANYALARINA ETKİSİ
Necla KÖSE, İstanbul Aydın University, Turkey
YENİ MEDYADA NEFRET SÖYLEMİ
Eray TAŞ, İstanbul Aydın University, Turkey
ARAMA MOTORU SONUÇLARI GÜVENİLİRLİĞİNİN ANALİZİ: GOOGLE ÖRNEĞİ
Seda Akagün YOZKAT, İstanbul Aydın University, Turkey
BAUDRİLLARD’IN ‘SİMÜLASYON’ VE J. HUİZİNGA’NIN ‘OYUN’ KURAMLARI ÜZERİNDEN ‘MATRIX I’ FİLMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Ayten ÇALIŞ, İstanbul Aydın University, Turkey
ENFORMASYON TOPLUMU BAĞLAMINDA TEKNOLOJİK DİSTOPYA ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA: MR. ROBOT ÖRNEĞİ
Nergiz YALÇIN, İstanbul Aydın University, Turkey
İÇ GÜVENLİK YASASI’NIN MEDYADA YER ALMA BİÇİMLERİNİN GÜNDEM BELİRLEME KURAMI ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
Meriç KILINÇ, İstanbul Aydın University, Turkey
DİJİTAL SPOR İLETİŞİMİ BAĞLAMINDA TÜRK MİLLİ TAKIMI’NDA YAŞANAN KRİZİN SOSYAL MEDYADA YANSIMASI
Ali YILDIRIM, İstanbul University, Turkey
DOI NUMBERS OF e-JNM OCTOBER 2017 VOLUME 1 ISSUE 1
(DOI *)